Hvordan får jeg mere ud af min indsats, og hvordan får jeg mine medarbejdere og samarbejdspartnere til at gøre det, jeg ønsker af dem? Spørgsmål som vi stiller os selv, ja temmelig ofte, tænker jeg.
En gang imellem ligger det rigtige svar ikke så langt væk, men at ændre det jeg plejer at gøre, er ikke altid lige til. Andre gange vælger jeg, at sætte kikkerten for det blinde øje, andre gange være for venlig eller sætte mig igennem på afstødende vis.
Ja, hvad skal jeg gøre? Brug en halv time med mig i et sparrings og coachende forløb. Et gratis forløb på Teams (for tiden, grundet situationen) og se om der er noget at hente og bruge fra det. Hvis du har lyst til det, så gå ind på min hjemmeside: www.ledelsesprocessen.one og skriv en besked til mig om emne og ønsket tidspunkt for samtalen. Ja så tager vi den derfra.
Baggrund:
Mit fag er at være ”Restauratør og rennovationsarbejder” i menneskefeltet, der hvor samarbejdet ikke er som ønsket. Kurser er det mest fortrukne instrument, og det gør jeg gerne, godt og med glæde. Effekten, den ønskede effekt, kommer ved intervension på stedet med de involverede. Det er mit speciale. Så ved I det.
Lundbeck, Odsherred kommune og tidligere Boesens Fabrikker har været mine lokale kunder, ellers er det organisationer i det øvrige land. Jeg ønsker jo at gøre fyldest her hvor jeg bor, derfor medlemskabet af Erhvervsforum Odsherred.
Mennesker har min interesse, specielt mennesker i udførelse af arbejdet. Hvad og hvorfor gør vi som vi gør, og hvordan kommer det til udtryk i ord og handling. ledelse af mennesker interesserer mig særligt, hvilket også har været mit arbejde i en del år, både som udøver af ledelse og som underviser i faget. I de senere år har jeg været optaget af mennesket i sammemhæng med andre, organiseringen og opgaver. Hvad er det, som gør, at det virker og hvad et det, som gør, når det ikke virker, samt følgerne af begge, psykologisk og organisatorisk.
Gå ind på www.ledelsesprocessen.one eller skriv eller ring 24 66 20 70 til mig, ja så undersøger vi, om der er et mach i samarbejde.