Problemer med at læse dette nyhedsbrev? Se det i din browser

Se nyhedsbrevet online

Britt Granager-Simonsen har valgt at søge nye udfordringer udenfor Odsherred Erhvervsforum og har sidste arbejdsdag i sekretariatet den 31. marts 2021.
Vi søger derfor hendes afløser med nedenstående stillingsopslag.

Har du lyst til at være en del af sekretariatet i Odsherred Erhvervsforum?

Her har vi travlt og her spiller vi hinanden gode.
Her vægter vi engagement, imødekommenhed og faglig stolthed højt.
Kan du se dig selv i det?
 

Alsidig konsulent til en stærk forening

Vi søger en glad og dygtig kollega med solide administrative kompetencer og som måske har kendskab til arbejdet med frivillige. Du skal være med til at understøtte arbejdet for vækst og udvikling i erhvervslivet i Odsherred. Og udgangspunktet er altid vores loyale medlemmer, som skal serviceres og fastholdes i et værdiskabende medlemskab.
 Vi har store ambitioner om til stadighed at være en central spiller, både hvad angår videndeling og formidling samt i at understøtte indsatser og initiativer, der fremmer netværk og samarbejde i erhvervslivet i Odsherred. Lige nu er der stor fokus på digitalisering og online handel i kampagnen ”Sammen om Odsherred.”
 

Vi tilbyder:

  • En vision, en mission og et formål der giver værdi for erhvervslivet i Odsherred.
  • Opbakning fra et engageret formandskab og en motiveret bestyrelse.
  • En arbejdsplads i et sekretariat, hvor du bliver den ene af to ansatte.
  • Stor grad af frihed under ansvar og en travl hverdag med varierede arbejdsopgaver.
  • 37 timer om ugen – enkelte møder og aktiviteter foregår efter kl. 16.00

Det tænker vi om dig:

  • Du har interesse for Odsherred og i særdeleshed for erhvervslivet i Odsherred.
  • Du har en solid IT-baggrund, erfaring med og lyst til online markedsføring og SoMe.
  • Du har erfaring med og lyst til at udarbejde nyhedsbreve, foldere og PR-materiale.
  • Du er en stærk kommunikator og formidler på dansk i skrift såvel som i tale.
  • Du får ansvaret for ajourføring og registrering af data i CRM- og økonomisystem.
  • Du får ansvar for referatskrivning ved bl.a. gruppemøder.
  • Du er handlingsorienteret og får ting til at ske også på de sociale medier.
  • Du organiserer, koordinerer og planlægger med tanke for fællesskabet.
  • Du er tovholder på små og store arrangementer, fysisk såvel som online.
  • Du forstår at samarbejde med offentlige såvel som private samarbejdspartnere.
  • Du har et positivt sind og ser muligheder før end begrænsninger.
  • Du lytter, før du taler og evner at se ting fra flere sider.

Læs mere om Odsherred Erhvervsforum på www.odsforum.dk
Motiveret ansøgning og CV sendes til jane@actvikar.dk senest den 25. marts 2021.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Jane Korgaard på 31313731.
eller formand Henrik Andersen på 2337 6006. Ansøgningerne gennemgås løbende.

Meld dig ind i Odsherred Erhvervsforum og støt op om det vigtige arbejde

Adresse:
SuperBrugsen Højby Sjælland
Højby Stationsvej 8
4573 Højby
CVR Nummer: 37 81 86 82

© Odsherred Erhvervsforum – kom til møde her

Like os på Facebook

Følg os på LinkedIn

Facebook
Ønsker du ikke længere at modtage nyhedsmails? Klik her


This email was sent to <<E-mail adresse>>

why did I get this?    unsubscribe from this list    update subscription preferences

Odsherred Erhvervsforum · c/o Højby Stationsvej 8 · Højby 4573 · Denmark

Email Marketing Powered by Mailchimp